dieta-cu-un-singur-aliment-pe-zi.-scapi-de-7-kilograme-in-doar-14-zile

Dieta cu un singur aliment pe zi este derivată din dieta disociată. Cei care vor să scape de kilogramele în plus, vor trebui să o urmeze cu strictețe timp de două săptămâni. De menționat este faptul că persoanele care suferă de diabet și de boli de rinichi nu au voie să țină această dietă.

Există perioade în care fiecare dintre noi ne confruntăm cu fluctuații în ceea ce privește greutatea noastră corporală. Pe lângă exercițiile fizice, este absolut necesară și o dietă sănătoasă pentru a scăpa de kilogramele în plus. Dieta cu un singur aliment pe zi a devenit foarte celebră și asta pentru că în 2 săptămâni poți slăbi până la 14 kilograme.

Înainte de a începe cura de slăbire, este recomandat să-ți întrebi medicul dacă această dietă ți se potrivește. Află, pas cu pas, tot ce trebuie să faci!

Ziua 1

În prima zi se consumă sucuri proaspete de legume și fructe, în limita a 1,5 litri. Îți poți pregăti un fresh dintr-o portocală, un grapefruit și puțină zeamă de lămâie sau un fresh cu morcovi și mere. De asemenea, se poate prepara un suc din castraveți, pătrunjel tocat, o roșie și zeamă de lămâie.

Dieta cu un singur aliment pe zi. Scapi de 7 kilograme în doar 14 zile

Ziua 2

Pe parcursul acestei zile, se consumă cartofi fierți în limita a 1 kg. Se pot prepara sub formă de piure sau sub formă de supă pasată cu diverse verdețuri.

Ziua 3

În a treia zi, se consumă 200 grame de orez brun fiert. Cantitatea de 200 g se referă la orezul deja fiert. Se va împărți în cinci portii și se va consuma cu suc de roșii și pătrunjel tocat.

Ziua 4

În a patra zi, se consumă aproximativ 1,5 kg de fructe proaspete, cu excepția bananelor, prunelor, perelor și a altor fructe care au un continut ridicat de zahăr.

Ziua 5

În această zi, persoanele vor mânca 500 grame de paste la care se adaugă un sos de roșii, diverse verdețuri și puțină zeamă de lămâie.

Ziua 6

Azi poți consuma legume din belșug, preparate fie sub formă de salate, fie pe grill sau la aburi. În salate, se poate adăuga o linguriță de ulei de măsline și zeamă de lămâie. Legumele preparate pe grătar sau la aburi pot fi, de asemenea, asezonate cu o linguriță de ulei de măsline, zeamă de lămâie și condimente.

Ziua 7

În cea de-a șaptea zi sunt permise combinații de alimente din zilele anterioare, dar în limita a 1.000-1.200 kcal. De asemenea, în această zi este permis consumul a 200 de grame de carne de pui, curcan sau pește, preparate la grătar.

Începând din a opta zi se reia dieta. Pe parcursul celor 14 zile, este important să beți multă apă, ceaiuri de plante și zilnic câte o cană de ceai verde. De altfel, activitățile fizice și un somn odihnitor sunt benefice pentru rezultatele dorite.

Sursa foto: pixabay.com

Absolventă a Facultății de Filozofie și Știinte Politice, Master în Marketing politic și Comunicare. Redactor și reporter la Antena Stars,……

4.6/5 - (28 votes)